Verwoert UUDISED 07.05.11 / / tähelepanuväärne üks on mitte tuulikuid, kuid sildu, et üks on Holland / / Saastunud Boxkleesamen eest EHEC epideemia Egiptuses / / See on ilus: pikk päeva ilma toateenindus võib tulla ja kui kõike uputama on kodune [106] / / Katjes / / World Cup Women: FRA - idu 02:04 Kui ma harjusin aeglane naiste jalgpalli, ma ei peagi siis ilmselt ka rootsi meeste jalgpall . vaadata (In veerandfinaal D vastab J) / / ja mõnikord näed probleem on tulnud kaugelt ühe ja kui see ei plöztlich pöördeid, ta nägu / / koos valuuta luure ei saa kõike ja maksab kuskil -. Mastercard / / NORTH SEA JAZZ / / aga ikkagi see on siis igal aastal istuda kenasti vahel kõik need jazz onu, kui nad nüüd Norrast, Saksamaalt ja isegi Põhja-Ameerikas, "" Ma arvan, et ma ei kuulu minust vasakul kulunud T- Särgid / / On riike, kus mees läheb roller kõrval naine siin ja siis on naisi, kes kirjutavad oma nime tagaküljel üks mu T-särgid ja ma ikka ei tea täna, mida ta ütleb. / / INSIDE LÄHIS EAST / CNN / / Uuriv ajakirjandus (TEIL 117) / / at hotell: Kas Verwoert juba olemas? Administraator 1: Ei, see ei ole, kuid tema sõbranna. Detektiivid: Girlfriend!? Verwoert on tüdruk? (Grin, et administraatorid) Administraator 2: Ta ise ei ole nii ja veel! Detektiiv: Mis toas number? Administraator: 207 (detektiivid läheb trepist üles ja koputab uksele) (uks avaneb) Filippa: Ei, mitte Jaan, minu nimi on Filippa. . Detectives: Ongi siis / / 1 korda, saad alati seda kuulda: Camille; play nupp: 1,2,3 ... (Schwartz reegel) / / Nii et mul on rõõm Ülem-Pfalzi metsaalade piirialal Kesk Frangimaa kunagi näinud: täielikult lihas / / Voorburgstraat 229 / / Getting välja Verwoert !//???// must lohe / / okej juhatuse ornitoloogia ühiskond on jõudnud järeldusele: Red Kite Red Kite = {} Lisatud pilt ja võrrelda Ülaltoodud / / Poola miinus Lorraine Underdogs = Maroccons Textils aidanud - kaevandamine Alsace [V. Ohlraun protsessi-fail] / / viimane: Öeldakse alati: Mis on soove? Ja järsku, kui see on läbi: kahju, et sa enam koos. Tõesti halb! M.R. / /